onsdag 30 april 2008

Ett nytt försök att börja blogga!

Hej alla!
Då gör jag ett nytt försök att börja blogga...att ha en bebis tar upp mycket TID! Som småbarnsförälder har man ett helt nytt förhållandesätt till just TID. Man har ju helt enkelt inte så mycket tid kvar för sej själv, men nu när Liam är lite mer än fyra månader börjar det kännas som man har en del fasta rutiner igen. Man har börjat komma tillbaka till livet helt enkelt. För de första månaderna är omtumlande, överväldigande och helt fantastiska! Mycket på samma gång, det är ungefär som förlossningen, man slits mellan hopp och förtvivlan, skratt och gråt, hormonerna har man fortfarande inte fått ordning på, haha! Känner mej ibland som jag är 50 år och har kommit i kilmakteriet helt enkelt! Nu ska jag gå och väga och mäta Liam, det var en månad sen sist, jag tror att han väger 7 kilo nu! men på längden växer han inte särskilt mycket! 60 cm, kanske lite mer, men han var ju bara 45cm när han föddes så han har ju växt en hel del ändå! Måste som sagt springa nu, men jag återkommer...

Inga kommentarer: