måndag 27 juli 2009

ledig!

jippiee!!!!!!! idag är jag ledig, den här veckan har kännts så himla långg...det har varit 46 grader också, så det är ju inte konstigt att man är lite seg och trött. nu har temperaturen sjunkt lite och jag tycker att det är helt underbart!

vi har vänner här från tidaholm också som vi har grillat med och även tagit till en fin strand, alltid lite kul med besök hemifrån,dom har varit och kollat på dom mesta showerna också och tycker att dom är jättebra, så det känns ju alltid skoj!

på jobbet går det ganska tugnt, av många själ, jag vet inte varför allt blev som det blev, men så är det bara, man är ju ett team och antingen så stämmer det och klaffar allt, eller så gör det helt enkelt inte det...jag tycker det är rätt så skönt att det bara är två månader och en vecka kvar, ska bli skönt att slippa alla dessa sena kvällar framförallt!

Liam sitter just nu och plockar i min handväska och river ut allting från min plånbok...! en av hans favoritsysslor för tillfället, han kommer alltid åt allting också, vet inte hur dom gör dom där små!

håller på och funderar på om jag ska till stranden idag eller inte..massa massa sand, jag gillar inte sand!

Inga kommentarer: