lördag 10 oktober 2009

slut på besök för den här säsongen!

idag har jag skjutsat mina föräldrar till flygplatsen, alltid jobbigt att se dem åka, men ett måste i livet.. vilken UNDERBAR vecka vi har haft! sol och bad och 35 grader varmt vissa dagar. vi har shoppat i Palma och en massa annat kul. Liam har varit överlycklig att ha mormor och morfar på besök. besöken har avlöst varann nu sen Marie kom den 15 sep. så det har varit mycket, men oerhört trevligt och det gjorde att sista tiden på säsongen som är så seg, gick lättare att genomföra. mamma o pappa o leo har tittat på showerna och då är det extra kul att stå på scen, en liten hjälp. sista showen körde vi igår och det känns skönt att det är över. showerna har varit super för det mesta, och ett bättre showteam får man leta länge efter, det måste jag säga. men allt det andra kommer jag inte sakna för en sekund.




har tagit en "magbild". jag är i vecka 17 ungefär tror jag!?? ingen superkoll här inte!



vecka 17

vet inte om jag tycker att magen är större nu än när jag var gravid med Liam, får gå och leta upp lite kort och jämföra. jag tror jag har större mage den här gången på nått sätt!igår när jag var och gjorde ärenden med mina föräldrar så red Liam på ponny med leo här på ranchen för första gången, han tyckte det var roligt, men när jag kom hem ville han inte gå ett varv till!






LIAM på ponnyn, inte så glad!!!

nu så ska vi koncentrera oss på flytten till Tyskland, försöka hitta en lägenhet och ett jobb till Leo. jag hoppas att det kommer lösa sej till det bästa, det måste det ju göra för eller senare, det tycker jag att vi förtjänar efter ett par hårda år.....men vi har varandra, kärlek, vi har Liam som är vår bästa och ett till litet mirakel på väg...så man ska inte klaga,jag har så mycket att va tacksam över

ikväll ska vi fira att vi har slutat jobba för säsongen med en massa underbart god thai mat, hoppas att det är öppet fortfarande bara!!

Inga kommentarer: