söndag 4 oktober 2009

namnmössa!

ville lägga upp en bild på Liam i sin nya mössa som han är så fin i, den har han fått av mormor såklart! dessutom fick han en sååå supersnygg skinnjacka, har inte lyckats få den på bild än, mössan slänger han av sej direkt så jag fick en hyfsad bild på den..
idag har jag och mina föräldrar och Liam varit på stranden, myysigt, varmt och skönt, men inte för varmt utan perfekt och liam var nöjd och glad och lekte med sin hink o spade och vattenkanna, brukar inte tycka om stranden men idag var det helt ok, nu ska jag vila lite och mamma o pappa...ja dom är redan nere på playan igen, vilken härlig dag!



duktiga Emilia har sytt denna mössa! hon finns på bloggen: www.barnpalatset.blogspot.com

2 kommentarer:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Nej gud vilken fin! Vill oxå ha!!!

//anna

annika sa...

fast liam har ju mössa på sig i alla fall! :) nejdu här hemma är det riktigt kallt! i alla fall klockan sju på morgonen. idag var det extremt, med frost på backen till och med! men jag har faktiskt lärt mig att uppskatta de svenska årstiderna, det är så vackra färger nu på hösten! :)
men jätte fin mössa till Liam! imorgon ska jag också ha mössa på mig om vädret fortsätter såhär!
hoppas allt är bra där nere!
kram