fredag 21 augusti 2009

Fotobok!

Tack vare att jag läser en väns blogg så fick jag reda på att man kan göra en fotobok. jag visste inte riktigt vad det var och hur det går till men nu har jag fått info om just fotobok och tyckte att det skulle vara kul att göra en med foton på min son Liam! Det ska bli kul att testa på att göra en fotobok, det är ju inte direkt ofta som man framkallar kort, rättare sagt så gör vi aldrig det. därför ska det bli extra roligt med en fotobok, att bevara minnen på en och samma plats!

Fotoboken kan man designa hur man vill, man kan välja att göra den om vad man vill också. layouten kan du styra över själv och även lägga till bildtexter om du vill det! ett exempel som jag läste om på fujufilms hemsida var att man kan göra en egen kokbok med både bilder och text. eller kanske om någon högtid som sin sutdent,ja, som jag förstår det kan man samla vad som helst i sin egen bok! Jag ska som sagt göra min om Liam och en del kort på övriga famijen också, jag ser som sagt fram emot att göra en fotobok och blir resulatet bra så kommer det nog bli fler fotoböcker framöver!






Här är några exempel på hur fotoboken kan se ut och vill du ha mer information så kan du gå in på följande länk:

http://www.fujifilm-fotobok.se/

Inga kommentarer: