måndag 31 augusti 2009

höstkänslor!

de senaste dagarna har temperaturen gått ner lite här på mallis och det känns som luften har ändrats lite,,särskilt på kvällarna.. det är mörkare tidigare,och det är inte så himla varmt på kvällen. jätteskönt tycker jag, har börjat längta efter svalare väder redan för längesedan... men igår och idag har jag kännt att sensommaren är här, mysigt och skönt som sagt! när man har sommar så här länge längtar jag efter kylan, ta på mej nya höstkläder, jeans och en tröja, tänka att gå i JEANS!! vad gött det vore, än är det alldeles för varmt...men om nån månad så går det nog att ha jeans på kvällen!!

idag har jag varit ledig, skööönt,leo jobbar natt så vi har haft dagen tillsammans och snart ska han till jobbet, sen kommer han hem vid 07.30 när jag och liam äter frukost!!

nu har jag bara fem veckor kvar på jobbet, sen är det ledighet som gäller ett bra tag framöver om inget under sker och man hittar ett vinterjobb här!!

nu ska jag äta choklad och kolla på favvo serien friends!!

god natt

Inga kommentarer: