torsdag 3 september 2009

3 ska då bli 4...!!

ja, nu har jag väl berättat för de flesta och känner att jag kan skriva om det i bloggen! jag är med barn, vecka 12! så i mars månad väntas det lilla knytet komma! de senaste tre månaderna har jag mått fruktansvärt dåligt, snurrig, trött illamående..men mest för att det är å oerhört varmt här nere,ett tag när man mådde som sämst var det 47 grader, puh! det var verkligen en pärs,dessutom att köra shower på kvällen i värmen..men det går bra att stå på scen för det mesta, vissa kvällar har jag varit så yr och illamående att jag bara ville hoppa av scenen..men men, nu är det lite bättre i alla fall.men dagar som igår och idag är det inte alls bra igen, så oerhört trött, hade glömt av allt det här, även om det inte var så längesedan som jag var gravid! men lycklig är jag ju såklart och längtar redan tills han eller hon tittar, ut, undrar ju nyfiket vilket kön det kommer att bli,det kommer vi att få reda på i november ungefär skulle jag tro! så nu ska vi bli fyra istället för tre i vår familj, så underbart som sagt, Leo vill ju ha ett helt fotbollslag så det är ju bäst att vi ligger i!

glöm allt det där jag skrev om höstkänslor, det varma vädret är tillbaka, 37 grader idag, så svettigt varmt och kvalmigt, guuud vad jag längtar tills det kommer att regna en skvätt, vad lycklig jag ska bli då ska ni veta! men kanske att jag kommer att flytta norröver till lite kallare breddgrader ändå snart, det skulle va underbart, jag till och med längtar efter snö och få åka skidor, dricka the och mysa inomhus!

nu ska jag lägga mejpå soffan och vila mej inför ikväll, då det är dags för ännu en krävande rockshow! mina två pojkar sover så det är bäst att passa på nu!

2 kommentarer:

Malin sa...

Grattis Anna och Leo! Va roligt! Ta hand om er!!

annika sa...

man får gratulera!va kul! kram