torsdag 24 september 2009

besök igen= semester!!

nu är Leos föräldrar här och det är ju så skönt med lite avlastning, det blir som semester för mej när jag har besök här...man kan duscha, gå på toaletten, diska, städa av, ja allt i lugn och ro, för när jag o Liam är själva så står han och skriker och hänger mej i benet när jag diskar, vill leka med annat när jag städar och låter mej aldrig gå på toa själv!! just nu är dom med liam på stranden och har snart varit borta i tre timmar, känns hur konstigt som helst, jag tycker det är skönt, men det där bandet, den där känslan av att något fattas mej är stark, kommer på mej själv med att jag står i fönstret och tittar efter dom...saknar han på något sätt....ja, det är konstigt det där, ibland när man är här utan familj och så mycket hjälp (förutom anna som har hjälpt oss oerhört mycket och ska ha tusen tack) så ber man till gud efter mer egentid ibland, men när han väl är borta vill jag inte va utan honom alls, skumt det där., men det är så jag känner!

äter mycket god mat redan, leos mamma lagar ju underbart god mat och det är en fröjd att sätta tänderna i varje måltid, italienare dom kan det där med mat,det kan jag lova. vi hr även ätit kinesisk buffet, som var ganska så god! igår var dom och tittade på våran show och gillade den mycket, så det var kul. Liam är förstås helnöjd att ha farmor och farfar här, han pratar en massa italienska med dom och dom var förvånade över hans språkutveckling, men dom har ju inte sett han sedan februari, så det är ju en helt annan pojke dom träffar nu!

nej, nu ska jag ställa mejvid fönstret och hoppas att min kille kommer hem snart!

Inga kommentarer: