tisdag 22 september 2009

besök i en månads tid!

ja, de här sista månaderna på mallorca är präglade av besök! idag har min bästa vän Marie åkt hem, hon har varit här i en vecka och det har varit sååå mysigt, vad roligt det är att ha vänner här som man bara "kan va" med, så enkelt, mysigt och så mycket att prata om. det är tur att jag har Anna här nere, men mer än så är det ju inte, umgås inte med vänner och ibland glömmer man helt enkelt av hur viktigt det är med vänner omkring sej. men att skaffa nya vänner är ju inte alls någon lätt match tyvärr. jag har haft en hel del vänner här nere på mallis, men alla utav dom befinner sej nu i sitt hemland, ingen utav dem stannade kvar här..så nu har man som sagt vant sej att leva med att här på mallorca så kommer det folk men dom åker också ,när de är färdigjobbade på mallis.
idag kommer Leos föräldrar och ska stanna i 12 dagar, vi har inte sett dom på länge nu så det ska bli kul att ha dom här.
magen växer litegrann, men än känner jag inte bebisen,så nu väntar jag med spänning på att få lite känningar av den lilla krabaten, är orolig meinst två gånger om dan att inte nått står rätt till, eftersom jag inte känner några rörelser, men är är den ju ganska så liten, jag får ha lite tålamod helt enkelt!

efter det att leos föräldrar har varit här kommer mina föräldrar, skkööönt!! ska passa på att packa en massa då, eftersom vi har bestämt oss för att ävwen vi måste lämna mallorca och hitta jobb som varar året om istället för endast 6 månader, vi kommer att flytta till tyskland, Hamburg i början av november, mot nya äventyt alltså! ska bli både jobbigt och spännande!

1 kommentar:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Jag har bokat resa idag! 25e oktober, jippie! Tänkte åka lite senare men det är inte lätt att hitta flyg så det fick bli det.
Hör av dig om du har tid för fika någon dag! Kram