fredag 25 september 2009

nedräkningen har börjat...

Nu är det inte många dagar kvar på jobbet, kan inte hjälpa det men jag räknar verkligen ner nu, lite för mycket, så det känns som om tiden aldrig har gått så här långsamt! jag kommer inte att sakna mitt jobb, men jag kommer definitivt att sakna Madde och framförallt att stå på scenen och sjunga och dansa, det är det jag brinner för och det jag älskar att göra.undrar ibland om jag kommer hålla på mer med min sång i framtiden eller om jag ska gå vidare och utbilda mej istället...vi får se...just nu får jag koncentrera mej på flytten och sedan naturligtvis att bli mamma för andra gången! så spännande, men krabaten där inne rör sej fortfarande inte så att jag kan känna den, och det är oerhört frustrerande tycker jag....RÖR PÅ DEJ!! nästan skriker jag mot magen och "puttar" på magen så att han eller hon ska röra sej, men icke...det är bara till att invänta...mår illa som bara den fortfarande och det är ju vad jag vet från min barnmorska ett väldigt bra tecken på att allt står rätt till

lägger upp lite bilder på Liam och has farmor och farfar, eller "nonna" och "nonno" som det heter på italienska!



PUSS PUSS FARMOR!!!




GOTT MED CHIPS!!

Inga kommentarer: