onsdag 5 augusti 2009

besök, sol och bad!!

ja, jag fick lite oväntat besök från en vän som jag inte har sett på länge, mycket trevligt! Lotta kom i lördags och sen dess har vi hunnite med en hel del. mest har det blivit stranden, jag har fått in rutin på stranden nu, tycker det är ganska skönt att gå dit emellanåt. sen har vi varit och käkat på våran favvo restaurang Don Chon!! det var på min lediga dag, som tyvärr gick över alldelles för snabbt! nu har Lotta två dagar kvar och det blir nog mest sol och bad och så ska vi besöka en japansk restaurang på fredag, dom har bla. jättegod Sushi,, mumma!!!

våran bil är fortfarande inne på lagning, jobbigt utan bil vid vissa tillfällen, som när man vill storhandla och så, blir att man får handla lite då och då istället, inte alls så kul...leo är inte särskilt glad över att cykla till jobbet heller!!! men bilen kanske blir klar innan helgen, så det vore ju hur skönt som helst, imorgon är Leo ledig, sååå skönt, känns som vi jobbar om varandra hela tiden..

jag hade så smått börjat räkna ner mina sista arbetsveckor men nu verkar det som vi jobbar tills 10:e okt istället för 30:e sep spm det var sagt från början,lite mer dagar innebär ju lite mer pengar så jag får vara glad för det, men jag är verkligen trött i kroppen , har ingen som helst energi, och vill sova ut...vill sova till klockan tio..bara en morgon!!! vore ju så skönt, det saknar jag ibland, att få sova, länge och gott, det gör nog alla småbarnsföräldrar tror jag!

nu ska jag göra mej klar för beachen, så himla perfekt väder just nu, inte för varmt, men ändå 35 grader, så det räcker ju gott, haha!!!


jag och Lotta i hamnen!!

Inga kommentarer: