tisdag 18 augusti 2009

pust!

gud, vad varmt det är!ja, nu klagar jag igen,men den här sommaren harju varit npt utöver det vanliga här nere på mallis, jag minns inte när det regnade sist, det skulle behövas nu, massa massa regn,så att det blir lite skönare i luften,just nu är det kvalmigt och klibbigt..nej,har lessnat på solen i år, håller mej i skuggan och inomhus! det låter ju hur tråkigt som helst, och ja, det är ganska trist faktiskt, ska försöka ta mej för massa mer saker när det blir lite svalare, och det kommer det bli på onsdag har min kära pojkvän sagt, 23 grader och Regn!! jippie!!!fantastiskt vad glad man kan bli, får hoppas att det blir så nu också, det vet man ju inte som sagt!

dagarna rullar på, Liam pratar och pratar,härmar massa ord och försöker nu lite smått sätta ihop saker och ting, men det är ju inte lätt när han har tre språk här hemma, han kanju rätt så lätt blanda ihop saker och ting, men det mesta kan han på både svenska och italienska. han säger ett engelskt ord och det är när vi ska åka iväg med bilen och då säger han "carkey", det är hittills det enda ord han säger på engelska och jag vet inte varför! så söt när han säger det, Liam älskar bilar, allt vad har med fordon att göra är det bästa, traktorer är han ju enormt facinerad av..tur att vi bor på lite utav en farm då, för här dundrar traktorerna runt från tidig morgon till sent på kvällen! liam fick åka med en gång och han varsom i trans, helt överlycklig och nästan lite chockad!

igår var jag ledig och jag gick och la mej klockan 22.00! huur skönt som helst, ikväll är det dags för jobb igen...disneyshow ikväll, Lejonkungen...sisådär kul, men nu ska jag va positiv, det är kul att jobba!!

Inga kommentarer: