lördag 14 november 2009

sjukfösäkrad!

igar var det fredagen den 13:e vilket inte betydde otur för mej, för jag fick besked om att jag är SJUKFÖRSÄKRAD här i tyskland och det är stort! och det är en väldig lättnad ocksa, ni kan jag ga till doktorn utan problem! Pa mandag ska jag till gynekologen och göra ett stort ultraljud och förhoppningsvis far vi da reda pa om det är en tjej eller kille där inne! ska bli sa spännande, nu har vi väntat länge med att fa veta, sa det känns nästan som jag kunde vänta till förslossningen..! men jag är allt nyfiken och det blior mycket lättare att bestämma namn och planera mer inför ankomsten om man vet vad det är för kön, sa jag vill allt veta pa mandag om det vill sej!

idag är det lördag och vi har inte gjort nagot speciellt. Liam har haft en dag da han skriker hela tiden, skriker o skriker, man blir sa trött och frustrerad, jag vet inte varför han skriker, trots antar jag att det är, det gäller att ha talamod..

nu ska vi äta hemmagrillad kyckling och pommes frites och sallad, mumma!

1 kommentar:

Jessica Magnusson sa...

Hej!

jag gör en superchansning och frågar dig om du skulle behöva en au pair?
Jag är 18 år och bor i Falköping och har en stor dröm att efter gymnasiet i Juni åka till Spanien och jobba som au pair.

Kontakta mig gärna via min mail: faik_jessie@hotmail.com

Mvh Jessica Magnusson