måndag 13 april 2009

ledig igen!!

Idag har jag varit ledig igen, jätteskönt. igårkväll hade vi premiär på "hits of the century" och det gick jättebra, var riktigt kul att göra den showen, högt tempo och mycket bra musik.ny musik och gammal förstås..Leo och Liam var och tittade och Leo tyckte att det var en riktigt bra show, högsta betyg..
Idag har jag och Leo städat huset, med Liams hjälp förstås! sen åt vi god lunch och sen var det dags för Leo att åka till jobbet. då var jag o Liam på en promenad och fika med A och O, jättemysigt! och idag har vädret varit mycket bättre igen, rätt så varmt och solen tittade fram då och då..nu hoppas jag att sommaren är på väg, vill ha lite färg och vill inte frysa inomhus vilket jag fortfarande gör varje dag..sover fortfarande med lång pyjamas och dubbla täcken, bor jag på mallorca eller vad??!!
har varit en bra dag, men jag hade nog hellre jobbat idag och varit ledg lite längre fram i veckan, !!!
nu ska jag ta ett glas vin och titta på sex& the city!! i love it!!

Inga kommentarer: