lördag 4 april 2009

tack för tipset!

Nu har jag hittat en bakgrund till min blogg, den är lite väl "over the top" !!hihi!! men jag älskar ju rosa så, vill passa på o tacka A för tipset av sidan med färdiga bakgrunder! roligt med lite förändring i alla fall..

idag har jag varit ledig och vi har vårstädat en del, håller på att göra gästrummet fint för snart så vankas det besök, i slutet av Aprli så kommer mina föräldrar o hälsar på oss, jag längtar! LIam kommer bli så glad å träffa mormor o morfar, han ser dom på Skype nästan varje dag!! mamma älskar skype, hon vet ju knappt hur man sätter på en mobiltelefon så för henne är det oerhört stort att kunna se Liam "live" när hon vill! jag tycker det är ett oerhört bra sätt att hålla kontakten på, särskilt för Liam som behöver se deras ansikten få han minns vem som är vem!

Liam har nu fått tillbaka all sin energi och är mer eller mindre sej själv igen, han äter som sagt inte alls lika mycket som förut, än så länge oroar jag mej inte, för det där med maten går ju i perioder hela tiden, man får låta som äta när dom vill ha, ingen ide att försöka tvinga på han mat...oliver, det äter han däremot gärna och hur mycket som helst, gröna oliver:Liams favoritsnacks!!!

Idag har Liam hjälpt oss att städa, han torkar med trasan lite var som hels och så älskar han damsugaren, har kollat in hur vi gör och nu härmar han, jättegulligt!! han härmar det mesta nu förtiden och det är ju bara för gulligt, jag har snytit mej en massa i veckan och idag hittade han en pappersnäsduk och "snöt" sej med hela tiden!!jättesöt!

imorgon börjar jag inte jobba förräns 19.30, skönt, hoppas att jag kommer att må bättre imorgon för nästa vecka drar det igång och vi kommer att ha fem shower, samtidigt som vi kommer att repa in nästa veckas nya show, ...kommer att bli tufft, särskilt när man är krasslig, ah! det blir bra ska ni se, det klarar jag/vi. leo är ju hemma med LiAM själv och det är ju också ett heltidsjobb kan man lugnt säga!

nu ska jag snart krypa till kojs, krypa ner bredvid Liam , som fortfarande sover i vår säng och väcker mej en del gånger på natten, men det gör ingenting, jag älskar att somna och vakna med honom bredvid mej, myspys!!!

1 kommentar:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Tack för en trevlig fika idag igen! Sådana här dagar vill man inte vara någon annanstans... Det spelar inte ens någon roll om man saknar sin familj, dom får komma hit i stället ;-)

Vi ses snart!

// anna