lördag 18 april 2009

utgång och städning!

Igår var jag ute en sväng efter jobbet för en av tjejerna i mitt team fyller 23 år idag! Det var faktiskt ganska trevligt, men som vanligt ganska så svårt att njuta av det när man vet att snart ska man gå upp! var väl hemma till strax före tre, o Liam sov till klockan 8 idag, så det var helt ok. jag borde nog gå ut oftare för idag har jag haft en massa energi. tvättat tre maskiner, städat, dammat torkat alla golv, lagat lunch förberett middagen tills ikäll och allt detta innan klockan två! jag är stolt över mej själv idag, rent och fint här hemma. Just det, hann ju med och gå och handla också, det var jättefint väder på förmiddagen, men nu så hör jag att det är åska och regn på gång, typiskt..hade velat gå på en kaffe eller något i eftermiddag när Leo kommer hem, ser han ju så sällan nu känns det som, när vi båda jobbar. Liam har vart snäll kille idag och hjälpt mej o städat, hängt tvätt och lagat mat! han vill hjälpa till hela tiden.
Igår fikade vi med A och O igen och Liam och O var så söta, Liam tyckte det var dags att O smakade på lite ost och matade han så gärna med det! hihi! så söta..och så härligt för mej att ha en vän som också har barn och träffas o prata o fika, till sommaren blir det mycket bad och sol med pojkarna!
ikväll är det dags för ABBA show igen, måste nog öva lite innan för det känns som jag har glömt avde n helt, vi har inte kört den showen på nästan två veckor nu..man får hoppas att man kommer ihåg.jag kommer nog vara helt slut ikväll för det blev ju inte så många timmars sömn inatt! men det var ju självförvållat så det får jag allt ta!Idag när vi var ute och promenerade så sa Liam "hola" till alla han möter, så gulligt!

Inga kommentarer: