torsdag 4 juni 2009

blogga igen!!

det kliar lite i fingrarna och jag tror att jag kommer att börja blogga igen! känner mej redo för det nu. Just nu sitter jag och väntar på Leo och vi ska ta bilen och åka till en strand nedanför palma som vi inte har varit vid förut, ha en familjedag helt enkelt! ska bli skönt att komma iväg och bara försöka slappna av! jag skriver försöka att slappna av för vi har ju en rapp liten Liam med oss som numer gör det stillasittande livet rätt så vagt! men det gör ju inget, sötnosen blir sötare och sötare för varje dag, kan man älska nån så här mycket??!! jag saknar han när jag är på jobbet t.o.m...mysungen!
nu ska jag packa ihop min badväska så ses vi sen, ska försöka ta lite fina kort idag.

2 kommentarer:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Jaaaa! Welcome back :-)

Hoppas ni får en bra dag idag!

//anna

showgirl sa...

välkommen tebax! Kram