fredag 12 juni 2009

fortfarande enögd..väntar på posten!!

ja, jag står bokstavligen vid fönstret och väntar på att postbilen ska komma och förhoppningsvis ha med sej mina linser som jag behöver NU!!!! jag har gjort flera shower med bara en lins, men det funkar snart inte längre, riktigt konstigt att bara ha en lins i...med glasögon funkar det inte för jag blir alldelles för svettig när det är så himla varmt!håller alltså tummarna nu för posten idag....

i sverige ösregnar det, studenten på många håll idag, stackarna, den dagen ska det ju bara vara i alla fall uppehåll....

vi leter febrilt efter ny lägenhet, måste tyvärr flytta ut från vårat hus som vi tycker om så himla mycket. känns lite tugnt att behöva flytta i augusti, när det fortfarande är högsäsong och typ 40 grader varmt..!! inte kul alls, men jag hoppas vi kommer hitta ett ställe som har värme i lägenheten, så att vi kan ha det varmt och skönt på vintern..vet ett ställe där ett pas vänner till oss bor och jag hoppas vi kommer att få en lägenhet där, håller tummarna!

Just nu är det väldigt varmt....vissa dagar för varmt för mej, men ska som sagt inte klaga, isverige är det ju total katastrof väder,måste påminna mej själv om hur bra jag har det här!!nej, nu ska jag ställa mej vid fönstret igen och kolla efter postbilen....ahhhhh.....vill ha mina linser!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

showgirl sa...

TAck fina du för fina orden.
Ja gud va skönt det skall bli med semester!!
Men shit vad varmt ni verkar ha, hua hua!
Fast du, här regnar det floder:-( SÅ NJUUT åt mig där nere e du snäll.
Massa goa kramar/ I