fredag 19 juni 2009

MIdsommar!

det är inte så många högtider som jag tycker mycket om, men midsommar har ju alltid varit speciellt...och jag vet inte varför, men just idag saknar jag mina vänner och min familj såklart...den där känslan att dra ihop ett gäng vänner och kanske åka ner till kusten..det lär väl regna i Sverige, men det spelar inte alltid så stor roll!


tror jag ska ut och plocka lite blommor nu, och göra en sommarkrans till Liam! sen ska jag gå och handla lite midsommarmat och laga en liten midsommarbuffet ikväll och mysa med min familj...önska att jag va ledig ikväll, men måste ju jobba, förmodligen med lite berusade människor som har festat dagen lång! ska bli intressant show ikväll, vi har ju lilla sjöjungfrun idag sp det ska nog gå bra ändå!

hoppas ni alla får en bra midsommar och jag hoppas verkligen för alla där hemma att solen tittar fram...

Inga kommentarer: