fredag 5 juni 2009

härlig dag och bra show!

Har precis kommit hem från jobbet, vi, jag och mitt team ,hade en mycket bra rockshow idag, taggade till tusen! jättebra publik också, och idag höll min röst hela showen, det har den inte gjort på flera veckor! nu när Liam har bestämt sej för att vakna klockan sex på morgonen har det ju blivit alldelles för lite sömn, och sömnen är helt a och o för min röst, utan sömn, ingen röst alls! men , som sagt, idag var det så kul att stå på scen, man behöver känna det där ibland, andledningen till att man är i den här branchen!

imorse så åkte våran lilla familj då till en strand som heter "es trenc". aftonbladet hade gett den hur bra recensioner som helst, men jag och Leo blev litegrann besvikna, inget direkt speciellt tyckte vi! men vädret var strålande och vattnet var turkost och väldigt rent, det var underbart att bada där och samtidigt se något nytt! efter stranden var vi på Ikea en sväng och inhandlade lite grejer ett bord med två små stolar till Liam och jag passade på att köpa lite svenskt godis också, mumma! sen bar det av till ett stort köpcentra, Alcampo och sen bar det av hemmåt. Vi var hemma vis 6 tiden och sen grillade vi till middagen, så gott!! en perfekt dag helt enkelt. vi filmade Liam idag också, jättesöt var han! ska lägga upp den på facebook.

JUST DET! glömde ju det viktigaste! Leo köpte ju en maskin att raka av sej håret med och så idag så tyckte han att vi skulle klippa Liam kort...hjälp,jag som älskar hans långa hår, men Leo tycker att det är taskigt mot Liam i 30 graders värme att behöva ha så mycket hår, så vi satte maskinen på 4 cm och rakade!! nu är han kortklippt den lille godingen, jag har inte vant mej än, men det gör jag nog snart!
nu ska jag gå och lägga mej så att jag är någorlunda kry imorgon bitti!!

Nu e han kortklippt lille gubben!!

1 kommentar:

Lina sa...

Hej! konstigt jag kan skriva har men inte pa annas, jag blir lite tookig! Vad ar det for strand ni hittade? kul med nat nytt! Jag foredrar Ls langa bus har!! Men ja forstaar att de maste bli varmt. det ar bra, fortsatt blogga!! Kram