onsdag 8 april 2009

lite ledig....

Det är sååå skönt att va lite ledig när man har haft det mycket på jobbet nu ett tag. idag börjar jag inte jobba förräns på 19.30, så jag har haft hela dagen med mina pojkar, har varit mysigt. vi har varit hemma , och sedan långpromenad och en god kaffe, sen har vi varit och handlat lite mat och nu är vi hemma och LIam ska badas!! så mysigt o va hemma nu när jag har varit borta så mycket, underbart. Jag längtar tills alla shower sitter och jag har dagarna lediga att spendera med Liam. nu ska Leo snart börja jobba också och det är dags för Liam att vara med sin barnvakt, ska bli skönt att säsongen börjar och att "komma igång" med rutinerna..

snart så kommer ju mina föräldrar ner också och det ska bli så härligt, precis perfekt tajming, nu hoppas vi på att vädret kommer att bli bra, bättre , bäst också!! men det gör inte så mycket, det viktigaste är att dom kommer hit och bara är..Liam kommer bli så himla glad å se sin mormor och morfar, bli bortskämd i tio dagar är ju aldrig fel..

nu ska jag njuta lite till av några mer lediga timmar innnan jag ska börja jobba, idag är det karaokekväll, hoppas att det kommer att bli roligt, imorgon kör vi show igen, we will rock you...nice, hoppas att min röst kommer att vara tillbaka imorgon, börjar bli så trött på min hosta nu också, imorgon ska nog Leo o Liam komma och titta och då är det ju extra kul o stå på scen...

1 kommentar:

helen sa...

Hej sitter o letar efter folk som bor på Mallorca, svenskar då förstås, och hittade din blogg som jag tänkte länka till på min egen blogg här hemma i Göteborg, drömmande om en flytt till Palma. Ska bli superintressant att följa din blogg.
Min man och jag planerar att flytta till Palma så snart vi får möjlighet och fram till dess så försöker vi åka dit varje år.