fredag 5 februari 2010

En tuff vecka..

Ja, den här veckan har varit en rätt så rejäl svacka kan man säga.. Jag har varit oerhört trött och utan nån som helst energi i kroppen. Det känns som att graviditeten " suger ur mej som en trasa"! Kan man förklara det så?! Jag orkar ingenting och jag mår illa som jag inte gjort sen i början av graviditeten, hade hoppats på att slippa illamåendet, men icke, hua! Jag har även svallningar som gör att jag blir extremt varm och svettig och allmänt svimfärdig .. Vill inte klaga, men just nu är det helt enkelt lite kämpigt! Leo söker jobb och det är ju inte heller det lättaste...Ahhhhh vill bara skrika ibland men vet också att jag har det bra och att det finns värre saker i livet. Igår pratade jag med anna på telefon och det gjorde mej glad! Idag har jag ringt på en syskonvagn på Blocket och ska titta på den imorgon, en emmaljunga och det gör mej också glad! Kanske har varit en tung vecka men den kanske kommer att sluta desto bättre iallafall! Idag har vi varit på leklandet monkeytown igen och Liam älskade det den här gången också!! Han är så go min pojke, han blir så stor, idag tog han på sej sina kängor helt själv!! Då blev mamma stolt! Han har så mycket energi att man knappt tror att det är sant! Han har fått dagisplats på ett dagis som ligger 500 m från vår lägenhet, ska börja skola in honom den 1:a mars, ska bli spännande! Jag tror att han kommer att älska dagis, han kommer att var där tre timmar om dagen nu så länge jag är föräldraledig! hoppas att han kommer att trivas på dagis!

Inga kommentarer: