fredag 12 februari 2010

pigmentförändringar...

brukar inte titta mej själv så mycket i spegeln när jag är gravid och är därför medvetet omedveten hur min kropp förändras så här under graviditeten, hatar att gå upp i vikt, så är det bara och kommer alltid att vara, längtar tills ja kan börja träna igen så att jag kan få lite ro i själen igen! men något jag har upptäckt är en massa pigmentfläckar i min hud, på armar och rygg och axlar...jättefläckig ser jag ut...konstigt, undrar om det handlar om hormoner och så nu när man är gravid..inte snyggt i alla fall,det vill jag lova, och jag antar att förändringarna i huden är här för att stanna?? eller går sådant tillbaka igen?? nåväl, det finns värre saker jag vet, men upptäckte det häromdagen och hittar bara mer och mer vita fläckar på kroppen och undrar vad det kommer sej helt enkelt??

Liam är jättesjuk så jag hinner inte skriva mer, han har över 39 graders feber och vi har inte sovit på hela natten, jag är så trött att det finns inga ord, och jag är så glad att min älskade kommer hem från tyskland idag...lycka!!

Inga kommentarer: