onsdag 24 februari 2010

Leverans idag!

Idag kommer våra paket att levereras ifrån Tyskland. Ursprungligen är det ju alla våra saker från Mallorca som nu då äntligen har kommit hem! Ska bli spännande att packa upp allting, jag kommer inte ihåg hälften av sakerna som finns där i! Den här dagen består alltså till stor del av att packa upp och försöka fixa undan120 kilo saker och kläder någonstans ! Skönt att ha något att göra i alla fall, vi kryper litegrann på väggarna här hemma..

Dessutom tog jag tag i lians sovrutiner i mångas och det är tuffa nätter just nu, han måste. Stanna kvar i sin egen säng hela natten och det innebär att jag måste gå till han när han vaknar för han somnar ju än sålänge inte om på egen hand. Han får heller inte pilla på mina ögonfransar när han ska somna och då blir han vansinnig! Inatt har jag varit uppe mellan klockan tre och sex, vilket gör att jag är helt slut nu på dagen...men vi får hoppas att det här leder till något bra till slut, vore ju oerhört skönt om han till slut vaknar mindre och mindre och lär sej att han måste sova i sin egen säng och att han kan slappna av och kan somna om själv till slut.. Vi får se hur lång tid det här kommer att ta, och jag hoppas att jag inte kommer att ge upp innan Jan har rutinen, för jag är redan helt slut och snart kommer ju bebis till världen och då kanske allt vänds upp och ner på igen, vem vet?!?!


På jobbfronten ser det fortfarande dystert ut, men det ska lösa sej, det måste helt enkelt lösa sej och det oerhört snart innan vi deppar ihop totalt....

Inga kommentarer: