fredag 20 mars 2009

besök och utgång!

Nu har Leos bror och hans fru kommit till Mallorca och det har varit strålande väder sedan de kom i onsdags och vi har haft det jättebra. vi har varit på stranden och lekt o spelat fotboll, vi har ätit Don chon och Thaisoppa, vi har grillat för första gången i år, igåt kväll grillade vi ute på våran terass och det var fantastiskt mysigt och maten smakade fantastiskt gott, nygrillat! vi drack vin till maten och hade en riktig trevlig kväll..
Idag har jag varit ledig, helt underbart, är ledig fredag, lördag och söndag! vilken lyx, men jag måste under helgen lära mej lite låtar och text från lilla sjöjungfrun som är nästa veckas show..
idag har vi varit på stranden och solat, vi har spelat minigolf och myst och fikat..nu har vi som sagt precis ätit Thaisoppa och det var jättegott, ikväll ska Angelo och Tina sitta barnvakt åt Liam och jag och Leo ska gå ut tillsammans och det ska bli kul, alltid lite jobbigt att lämna Liam men ska bli kul att gå ut tillsammans med leo för en gång skull!!
nu ska jag göra i ordning mej för utgång, nice.

1 kommentar:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Åh vad roligt! Hoppas ni får en bra kväll då! Låt mig veta om du har tid för en kaffe imorgon eller söndag!

Kram anna