lördag 7 mars 2009

bloggtorka...

nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen men jag är samtidigt glad att jag itne har haft tid till det, för efter att inte ha jobbat på 6 månader är det oerhört skönt att komma igång. kursen har gått väldigt smidigt hittills och igår hade vi redan premiär på våran första show! det gick jättebra, men jag är lite av en perfektionist och tror att vi kan mycket mycket bättre än så! vi hade ungefär 10 personer som satt och titta så det var svårt att få den där riktiga kicken man får när man har en stor publik och ett hotell som är öppet för gäster..i alla fall i det stora hela är jag nöjd med showen, "a tribute to Freddy" är nog titeln tror jag, rocj show alltså!

nu har jag lördag och söndag ledigt vilket är alldelles fantastiskt och idag har jag myst med mina pojkar och vi har varit i hamnen och fikat och sedan ätit lunch på Don Chon!! jag är röd i ansiktet för nu är solen här och den är stark!! så himla underbart, dagar som dessa är man så himla glad att man bor på ett ställe som Mallorca. tänk för Liam, vilket ställe att växa upp på, vi är så mycket ute hela vinter, varje dag sen i oktober har vi tagir långpromenader i sol och värme..vären är här och det är grönt och blommorna blommar!! helt underbart och det gör så mycket för humöret och alla människor blir genast gladare, även om vi lever i rätt hårda tider...solen gör underverk, det kan jag bara konstatera! vi var förbi Sunwing idag och pensionärerna där är verkligen asbruna!! solar varenda dag, inte klokt!!

ikväll ska jag titta på andra chansen tror jag! och som sagt bara mysa med mina pojkar!!!

Inga kommentarer: