tisdag 24 mars 2009

en liten bild!

Tog ett kort på Liam när vi var och badade i en inomhus pool häromdagen, tyckte att han va så söt på den här bilden att jag bara måste lägga upp den! Liam älskade förstås poolen, han älskar att bada, ska bli kul till sommaren, bada varje dag! just nu är jag inne i en rep period med showen Lilla sjäjungfrun, jag verkligen avskyr det, massor, men jag har lovat mej själv att stå ut!! nästa vecka kommer bli bättre, intalar jag mej...nej...just nu är jobbet mitt ingen höjdare och det sätter ju sej på humöret såklart, men nu ska jag sluta klaga och lägga upp bilden på min älskling..

1 kommentar:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Åh vad gullig han är!
Hur kan du deppa över jobbet när du har en sådan underbar pojk som väntar på dig där hemma ;-) Snart är reptiden över och du har hela dagarna med familjen!!!

Kram Anna