måndag 2 mars 2009

nu kör vi!!

idag börjar den sex veckor långa kursen..puh! kommer nog att bli lite av en pärs men så uttråkad som jag varit det senaste halvåret så fullkomligen hoppar ja ner till repet! börjar klockn 14.00 idag..gud va länge jag måste vänta, är det inte helt otroligt, man ska börja vid 9-tiden tycker jag...har hunnit med en massa redan idag för jag har så mycket energi som jag inte vet var jag ska göra av...mycket annat är som sagt inte så bra just nu, men det här med att börja sjunga och dansa igen känns helt underbart, som min egna terapi ju..
I lördags träffade jag mitt Team för första gången och vi var ute och åt och sen blev det lite fest på ett nytt mysigt ställe "the lokal bar", jättebilligt var det också! och sen bar det av till en karaokebar förstås, fick känslan av att man ville höra lite hur folk sjöng...men kul var det i alla fall, jättetrevliga människor och det kommer att bli roligt att jobba med dom denna säsong, jag är jätteglad och har inte haft så kul på länge, jag är så överraskad, ett team som inte behöver prata jobb hela tiden, och alla är dessutom talangfulla vilket ju sätter pricken över i:et. nu ska vi som sagt börja repa idag, första veckan blir det ROCK! och redan på fredag kommer vi att ha premiär, pirrigt redan nu, jag är inte så mycket för premiärer, nervöst och fumligt!!!
nu ska jag gå och repa på mina texter och försöka lära mej dom tills i em..det finns en liten baksida med allt det här och det är ju att jag kommer att sakna Liam en massa, usch vad jobbigt det är att va borta från dom små liven, men jag antar att jag får vara glad att han är hemma hos sin pappa..

Inga kommentarer: