tisdag 10 mars 2009

solen skiner!

gud,vad underbart väder vi har just nu, helt sjukt otroligt skönt..gör hela grejen, man blir piggare och gladare och får en massa energi från solens strålar, jag e till och med lite solbränd i ansiktet!! men jag är rätt trött ändå...igår var en tung måndag, jag ville bara gå hem från repet och va med mina pojkar istället..det enda potitiva va att A kom förbi med O!! så stor han blivit, sex månader är han nu!!
ABBA...ja, vad ska man säga, det är ju alltid bra med Abba för publiken älskar det, men det gör inte jag!! jag får låtsas som jag gör det helt enkelt, idag ska jag försöka lära mej koreografierna också, igår ville verkligen inget sätta sej! saknade som sagt Liam igår också, hela dagen...idag ska vi börja ännu tidigare och sluta senare..känns sådär...jag måste komma in i ABBA - SPIRITEN, har bara inte lyckats med det än...jag tror det är normalt att ha en svacka andra veckan på kursen..sen kommer det gå uppåt igen, nej, nu måste jag rusa men hinner kanske skriva mer senare...solen är bäst!

2 kommentarer:

Malin sa...

Hej Anna! Såg att du följer min blogg... Va kul! Vill du fortsätta läsa så maila mig gärna din mailadress så kan jag lägga till dig på listan för de som får läsa. Grabbarna på lastbilsverkstaden hittade min blogg o tyckte det var kul att retas lite...så jag spärrade den. Iaf.. Hoppas att du och Leo har det bra! Nästa gång ni kommer hem från ni hälsa på oss i Falköping. :) (tigerkurr@hotmail.com) Ha det gott!!! Kram kram

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Abba är bra! Men det kan bli lite väl tjatigt när man håller på som oss...

Kul att se dig en snabbis igår. Vi kan väl träffas i helgen för en kaffe. Jag har som sagt ett annat nummer nu. Ska ta reda på vad det är hehe och skicka det till dig. På facebook, för ditt nummer har jag ju oxå förlorat...

Kram så länge
xxx anna