onsdag 6 augusti 2008

har sett vad som väntar...och en gnutta dåligt samvete..

Då har jag precis kommit hem från en show på Tropic, nämligen Moulin Rouge som jag ska göra snart!! Var en massa dans som jag måste lära mej så jag måste börja träna nu, helt sjukt! Tur att Grease showen är så pass lätt att lära sej i alla fall,, kommer att börja med den på tisdag!
Jag läste precis på facebook någon som skrev till en vän till mej som också är mammaledig_njut av mammatiden, man vill ju inte missa en sekund osv..då fick jag en gnutta dåligt samvete för att jag "redan" ska börja jobba..men jag har ju hela dagarna med Liam, och jag kommer att sakna honom när jag är iväg o jobbar, jag saknar honom om jag är borta i en halvtimma...men det här handlar ju om att jag också vill ha lite tid för mej och komma ut litegrann i det sociala livet igen...tror att det gör mej om något till en bättre mamma, kommer att ha mer energi och positiv tror jag. För för mej är sjunga o dansa som ren terapi, mår mycket bättre när jag utövar det!! Ialla fall, ska sluta att ha dåligt samvete nu, vill ju inte ha det!

1 kommentar:

Sara Byrlind sa...

När är premiären? Hoppas den blir exakt så lyckad och efterlängtad som jag tror!

Har du märkt av några kulturskillnader än att vara mamma i Spanien gentemot här i Sverige?

Ha det toppen!
/Sara Byrlind
sarasphere.blogspot.com