måndag 4 augusti 2008

Shoppa inför bröllop..inte helt lätt...

Idag åkte jag och min goda vän E för å shoppa i Palma, vi åkte till Porto Pi, ett köpcentrum med massa affärer...Jag, Leo o Liam ska ju på bröllop om cirka en månad, och nu har så jakten börjat_ på den perfekta klänningen. När man letar efter något sådant hittar men det ju aldrig! AAHHHH jag blir galen, vet i huvet hur jag vill att den ska se ut..men ingenstans ser jag min enkla tubklänning i fint material i någon fin färg, med ett bälte i midjan.... Så jag kom hem utan en enda kasse! sååå fruktansvärt tråkigt o komma hem utan någonting ju..älsar o komma hem efter en bra shoppingrunda och prova allt om och om igen....men det lär nog inte hända förrän jag har tappat en hel del kilon, jobbar på det och det går sakta nedåt..men det tar ju tid tyvärr att gå ner igen,,,
Jag ska börja jobba igen! Ska bli roligt att stå på scen igen, ska göra showerna Moulin Rouge och Grease....trodde aldrig att jag skulle göra Grease igen!haha! Just nu kan jag inte välja o vraka så det är bara att köra på! börjar om ca: två veckor!
Körde precis förbi en termometer nu kl.22 och den visade 34 grader!! hjälp vad varmt det är, helt sanslöst alltså, hoppas att det släpper lite snart, det räcker med 25 grader för mej..Nu ska jag gå och lägga mej och sova, jag är så besviken över shoppingen så idag går jag inte å lägger mej med ett leende på läpparna och dessutom så jobbar Leo natt..tycker inte om o sova ensam, blir lite otrygg då..får väl hoppas att jag inte har några monster under sängen...

1 kommentar:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Testa El Corte Ingles! Jag brukar normalt aldrig handla där, men just klänningar, på den mer ungdomliga avdelningen hade dom i alla fall massor av fina förra året vid denna tiden. Och inte dyra heller!