söndag 31 augusti 2008

Liam förkyld..inte det lättaste..

Igår kväll slog en rejäl förkyldning till på Liam, han blev hur täppt i näsan som helst och kunde absolut inte sova, för han hade så svårt att andas..vi var ju ute ganska sent på Thairesturangen också så de blev inte alls mycket sömn, Liam vände och vred på sej hela natten..tyckte så synd om han...jag kokade lite saltvatten och försökte med det, men det släppte bara för ett tag. så ingen sömn under natten gjorde ju att han blev helt sjukt gnällig idag, ingenting har varit bra. i eftermiddags ville jag bara lägga mej i sängen och gråta precis som Liam, hur påfrestande som helst, dessutom ska vi flytta imorgon ocj INGENTING är packat!! jag hoppas att jag hinner pcka ner en hel lägenhet imorgon, jag har fått barnvakt tills imorgon, Lina i mitt team ska komma och va lite flythjälp, det känns oerhört skönt, då kanske jag hinner packa ett par lådor i alla fall...jag hade räknat med att Leo skulle va ledig på tisdag, men eftersom vi ska åka till Tysklan på bröllop på torsdag så är han inte ledigpå tisdag..aaahhh, just nu behöver jag hitta nån dunerenergi nånstn ifrån, vet bara inte vart jag ska hitta den..
i alla fall, nu måste jag försöka sova, Liam sover nu tack och lov, hoppas att det blir bättre inatt...

Inga kommentarer: