tisdag 6 januari 2009

dags att börja blogga igen??

Så fick jag då ett sånt där sug att börja blogga igen, kanske för att jag har en massa tid över nu när varken jag eller min pojkvän jobbar..vi har precis kommit hem till Mallorca efter te veckor på resande fot. Först blev det Tyskland, sen sverige och sen tyskland och till sist hem till mallorca igen..det var skönt att va hemma o hälsa på familj och vänner, men det var också oerhört påfrestande för oss som familj.LIams rutiner framförallt, jag hade dåligt samvete ofta under den här tiden, han åt dåligt och sov oroligt och man kunde se på han att det hände alldeles för mycket omkring honom under för kort tid. Han hann ju inte ta in allt stackarn! men han hade det ju naturligtvis bra också, blev bortskämd av alla förstås! men jag har lärt mej till nästa gång att jag inte ska åka bort så länge, vi får ta lite färre dagar när vi åker hem nästa gång.
Annars går allt som en dans med Liam, nu är han ju ett år gammal redan och stor pojke. Vi väntar ju nu spännt på att han ska ta sina första steg den lille godingen, men jag tror det kommer dröja ett tag till...hoppas jag inte missar det bara, tänk om jag inte är där när han tar sitt första steg.
Nu är det nytt år och jag hoppas att jag snart kommer veta vad jag ska jobba med den här säsongen, jag kommer nog hamna på scen igen, saknar o sjunga o dansa redan så, om jag ska följa mitt hjärta är det på scenen som jag vill stå. har inte gjort klart alla detaljer än men förhoppningsvis så löser sej allt till det bästa...Leo har heller inte bestämmt vad han ska jobba med en men det blir nog en till säsong i receptionen.
det här var en liten uppdatering om vart jag står just nu, skriver mest för mej själv...ålskar att skriva av mej då och då...

Inga kommentarer: