tisdag 27 januari 2009

räknar ändå ner...

Jag saknar ju redan Leo som nu har varit borta i ett dygn ungefär..vet att det kanske inte är normalt att längta så snabbt efter någon, men det gör jag i alla fall..ser ingen mening utan honom, vill inte äta själv, inte sova själv, inte mysa i soffan på kvällen själv! och det är inte det att jag inte är självständig, det kan jag vara när jag behöver vara det, men inte i mitt förhållande, vill dela allt med Leo! Liam längtar också efter pappa, igår låg han på golvet och sa "pappapapapappapapap" hela tiden. sååå sööt, sen pekar han mot fönsret och gör "köra bil-ljudet" ja, säger jag då "pappa kör bilen"!! så Liam tror helt enkelt att pappa är ute och åker bil i fem dagar, det är väl bra det??!!

Jag har precis vaknat..skulle söva Liam och somnade själv..detta händer ju alldeles för ofta nu får jag erkänna! när jag sover på eftermiddagen kan jag vakna och känna mej helt jättekonstig, så helst ska det undvikas!

En annan liten nackdel med att Leo inte är hemma är ju att jag inte kan gå till gymmet på hela veckan, hade ju blivit så diciplinerad och har varit där varenda dag nu i två veckor..men jag får gå ut och gå mycket med Liam denna vecka och starta stenhårt på fredag kväll igen när Leo kommer hem..Skönt ändå att jag har kommit till den där punkten att jag får lite dåligt samvete om jag missar gymmet en dag! Älskar att gå till gymmet för våran ledare "Angel" är helt hysteriskt bra på alla sätt och vis. Han kör på stenhårt och pushar en oerhört mycket! jag gillar verkligen det, när träningspassen blir helt galna och jobbiga så att man får ta ut sej fullt ut!! dessutom är hans musikval och sättet att hålla klassen på så himla charmigt, verkligen så långt ifrån ett "svenskt" pass på gymmet man kan komma! men som sagt, jag gillar det...

idag hoppas jag på att jag ska ro i hamn ett jobb som jag har sökt, vore verkligen glad om jag fick det!! så nu ska jag hålla tummarna, vänta tills Liam vaknar och sedan gå och fixa detta jobb!! ska koka mej en svensk kopp kaffe nu också medans lillen sover, det är ju så gott! Tur att man har mamma som skickar ner svenskt kaffe och lösgodis!!! har precis fått nerskickat ett album med bilder som vi tog i julas i sverige!! jättefina bilder på Liam....ska försöka lägga upp några här..jag måste sluta skriva utropstecken efter varje mening, det är verkligen inte meningen men det är så svårt att inte göra det..

Inga kommentarer: