fredag 1 januari 2010

2010!!

så är de äntligen ett nytt ar med massa nya möjligheter och dags att ta tag i en massa saker. men än är det allt ett par låånga dagar kvar som fortfarande är röda. men efter trettondagsafton då ska vi ta tag i allt och det känns så skönt, jag orkar inte med en enda helgdag till nu, men på trettondagsafton ska jag faktiskt vara med på ett showgig i Örebro med tre kära vänner, var fem år sedan vi stod på scen tillsammmans på soliga Mallorca! ska bli jättekul att stå på scen och sjunga igen, hoppas at flåset kommer att räcka, har ju inte tränat nånting de sista 2 månaderna och det börjar verkligen kännas i min rygg, har förlorat alla muskler som jag en gång hade, men idag har jag skrivit nyårslöften så nu ska jag minsann börja träna igen och jag är redan nu motiverad att komma supersnabbt i form igen efter graviditeten.
Liam var hur söt om helst igår, nyklippt, skjorta o slips och stylad frisyr, ursöt som sagt. igår hade vi en lugn och mysig kväll med vänner.Idag kommer sofia och robin hit så att jag kan repa lite med dom inför giget som är på tisdag nästa vecka inför 700 personer, igår informerade Robin mej om att dom gör reklam för den här fesen på radion också...så nu är jag jättenervös inför detta gig som jag bara har en da att lära mej danserna till..kul ska det som sagt bli ialla fall, men lite skakigt kommer det nog bli till en början!

Liam var uppe till 02.00 igår så idag är han redan lite gnällig, ska försöka få han att sova förmiddag idag, lille plutten. han somnade mellan tio och tolv igår men vaknade av alla nyårsraketer och undrade naturligtvis vad det var som höll på´att hända! sen var han som sagt uppe två timmar till, sen åkte vi hem för att sova...

hoppas att alla får ett underbart 2010, jag hoppas att det kommer bli mycket bättre än 2009, inte ett av mina bästa år.

Inga kommentarer: