tisdag 26 januari 2010

väntar och väntar......

Det känns ibland som att jag bara väntar och väntar på saker och ting...vi väntar på svar från precis ALLA myndigheter som finns i detta land! men framförallt är det ju arbetsgivarintyget från spanien som inte verkar hitta sin väg hit till jönköping! jag hoppas fortfarande på att det kommer idag, vet inte om det är normalt men här i råslätt kommer inte posten förräns klockan 15.30 ibland, jag tycker det är hur sent som helst, men det är väl för att vi har för mycket tid över och hinner sitta här vid fönstret och vänta! väntar också på ett väldigt viktigt telefonsamtal och jag väntar otåligt på min bebis som jag vill ska komma nuuuu!! känner mej redo inför utmaningen och vill börja nu!!

på torsdag ska vi på ultraljud, det känns spännande och kul!! ser fram emot det massor...

i väntans tider alltså.....när kommer alla svar?????

Inga kommentarer: