onsdag 6 januari 2010

hemma i jönköping igen!

så är vi hemma igen etfer två så himla mysiga och härliga dagar i Örebro! Showen gick helt ok, men jag kände ju att jag inte använt rösten på väldigt länge, är alltså inte helt nöjd med min instats, mem jag gjorde mitt bästa! vi har haft det så trevligt med våra vänner Sofia och Robin, en utav dagarna var vi på ett italienskt ställe, där ägarna faktiskt var från italien, det var härligt för Leo att prata italienska och dricka god espresso på italienskt vis, det är viktigt att man får prata sitt eget språk ibland, så är det bara! Liam var med och tittade på showen och älskade det förstås. han kom inte i säng förräns klockan slog midnatt, och det känner man ju sviterna av idag, men ´han har varit ganska så pigg ändå får jag ju säga! bilresan hem gick bra med det var ju mycket snö så vi fick köra oerhört lugnt.

gud vad härligt det var att stå´på scen igen, det känns ju vart man hör hemma och man finner lycka inom sej och en otrolig ro i själen, om så bara för en dag. vad viktigt det är i livet att göra saker som man älskar, jag hoppas att jag aldrig kommer att behöva sluta med det....

Inga kommentarer: