onsdag 20 januari 2010

Onsdag

Idag har jag varit hos barnmorskan igen och det är ju alltid mysigt tycker jag! Idag tog det dock lång tid att hitta hjärtljuden och det var ju så att jag hann bli riktigt nervös och rädd, men hon letade på"fel" sida och där var dom ju! Starka och tydliga på 140
mitt blodtryck är fortfarande lågt på 100/55 och det känner jag av hela tiden kan man lugnt säga! Jag hoppas att det går upp snart nu! Jag har fått ett ultraljud inbokat nästa vecka och det ska ju bli spännande för nu är ju bebisen rätt så stor, även om jag hoppas på att hon är ganska så liten ändå!
Jag har börjat känna mej lite lugnare lnför förlossningen de två senaste dagarna och jag hoppas att jag kan hålla fast vid dom tankarna... Men det går i vågor det där och jag börjar alltid oroa mej för olika saker, thats just me!!

I övrigt så tar den ekonomiska biten av mitt liv just nu överhanden och jag avskyr avskyr verkligen att inte ha någon inkomst, jag blir på oerhört dåligt humör och jag kan inte må bra som det är just nu. Jag försökte låtsas som att jag mår bra, men det är lönlöst.. Pengar är inte allt men det är ändå oerhört viktigt, väntar på ett arbetsgivarintyg från min chef i Spanien men det kommer ju aldrig...nåväl, vad är en bal på slottet.. Nu ska jag krypa till kojs och hoppas på en bra morgondag.

Inga kommentarer: