söndag 17 januari 2010

Glukostest nästa!

Ja, om ett par timmar ska jag gå upp och ta mej till vårdcentralen och göra ett glukostest! Inte alls min favvogrej för man måste fasta nu innan och imorgon får jag inte äta frukost och själva testet tar två hela timmar. Vilket kommer innebära att jag kommer bli vrålhungrig och tjurig imorgon! Nåväl, det är en sån där sak som måste göras antar jag! Igår hade jag och leo en trubadur spelning på en privat fest och det var hur kul som helst! Alltid roligt att sjunga! Men hela veckan har varit stressig med mycket rep och så, så nu är det skönt med lite lugna dagar igen! Men vi har faktiskt en hel del att stå i ändå, imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen också, och en massa papper ska skickas till olika myndigheter, det är så när man flyttar, det tar aldrig slut känns det som. Hoppas på ett beslut från alfakassan nu snart , ko
mmer ju bara att få en struntsumma därifrån, men lite pengar är bättre än inga alls! Sen måste jag även ansöka om föräldrapenning , vilket också kan va lite bökigt och ofta tar lång tid! Men tid har jag ju faktiskt så det räcker och just nu l
känner jag mej ganska positiv! Det var ett tag sen kan jag lova, nu är det bara några bitar i pusslet som måste passa och sen kanske jag äntligen kan hitta lite ro och lycka igen... Det är det jag strävar efter och hoppas på! Skönt att januari är här och att det går mot ljusare tider...!

Inga kommentarer: