fredag 15 januari 2010

Sova sött?????

Hur ska man få en liten pojke som INTE vill sova att sova??!! Varje kväll blir en kamp och det tar oss en och en halv timma att söva honom ibland.., jag undrar hur det kommer att bli när lilla bebisen kommer??! Liam vaknar ju mitt i natten och då får han komma till våran säng. Kommer att sluta med att alla fyra ligger i en säng? Nej, det får jag inte låta det sluta med, men just nu känns det lite tugnt och hopplöst.. Men det går ju i perioder, det får man hålla i minnet, det kommer att bli bättre för sämre kan det inte bli i alla fall..!! Om någon har nått bra tips är det dags att ta till orda nu! Imorgon ska jag och leo sjunga på en fest, vi har övat så mycket vi kan, men det är lättare sagt än gjort med en liten tvååring som vill ha all uppmärksamhet hela tiden! men jag hoppas att det kommer att gå bra och att det kan leda till mer spelningar för det skulle göras bra i plånboken!! Ska bli kul att få sjunga igen, det är ju det bästa jag vet! Nu ska jag sätta mej i soffan och titta på leta dance tror jag, men samtidigt ska vi ju söva en envis liten prins som absolut inte vill sova!!

Inga kommentarer: