måndag 11 januari 2010

I Phone!!!!

Ja, så har jag och leo införskaffat oss varsinn i phone! Helt otroligt bra och man fastnar vid den i timtal!! Blir helt osocial med den här lilla leksaken! Men väldigt bra som sagt! Idag har vi även fått bredband och en hemtelefon,så nu är vi redo att ta oss an världen igen! Idag har vi träffat två goda vänner som också har barn,Oskar som är lite mer än ett år gammal, han och Liam leker jättebra ihop så det är skönt! Vi fick middag hemma hos dom, lyxig värre alltså! Liam är som sagt helnöjd hemma hos Oskar eftersom dom leker så bra ihop! Det har varit en mysig dag idag, men jobbsökande och brist på inkommande pengar ligger ju som en svart skugga över en och man hoppas på att små mirakel ska ske. Jag har fått ett första brev ifrån alfakassan, det är positivt må jag säga! Dessutom är leo äntligen folkbokförd och existerar därmed i det svenska systemet igen! man får vara glad för de små framstegen också. Nu måste jag sova för imorgon ska vi till något som heter monkeytown ett lekställe för barnen! Liam kommer att älska det tror jag, ska bli spännande att prova något
nytt och spendera ännu en dag med vänner och andra barn!

Inga kommentarer: