lördag 2 januari 2010

lördag..

så var det helg igen. känns ju som att det inte är mycket annat än helg tycker jag...nåväl, jag har repat mycket idag inför showen på tisdag, puh, det är mycket att lära på så här kort tid, men det ska nog gå bra hoppas vi, man har ju inte samma ork när man är gravid!

Idag var liam överlycklig för mormor och morfar kom och hälsade på en sväng idag, alltid uppskattat! liam blev helt till sej och spelade Allan tills han blev urtött och blev tvungen att sova en timma. inatt har inte lillen sovit alls bra, krånglat hela natten har han gjort, ville bara pilla oss i ögonen hela tiden och blev vansinnig när han inte fick det-...men som jag sa till Leo, det kanske är bra att vänja sej igen, för snart kommer ju alla de där sömnlösa nätterna igen, om vi inte får ett "sovbarn" som vissa får som sover nätterna igenom direkt, det vore nåt det! jag längtar efter bebisen nu, mer och mer...men inte efter förlossningen, den skrämmer mej oerhört just nu, jag vet inte varför, men rädd är jag, att det inte ska gå bra, dumt att tänka så, ja hoppas att det vänder snart nog!

nu ska vi bara slappa, Leo söver Liam i hans egna säng, där han sover ungefär halva natten, hoppas på en bättre natt inatt..

Inga kommentarer: