lördag 14 februari 2009

alla hjärtans dag...

idag är det alla hjärtans dag och jag och mina älskade pojkar har firat det med att gå till våran favorit restaurang Don Chon!! ja...vi älskar verkligen det stället, maten, personalen, atmosfären...dessutom är personalen så himla söta med Liam, eftersom vi är stamgäster så är han populär där inne nu och får en massa uppmärksamhet som han gillar! dessutom har som en fotboll där som han älskar att sparka med, så roligt, när han sparkar bollen så ser man på stolta pappa hur han tänker "fotbollsproffs"!!! haha! han säger att Liam är vänsterfotad precis som honom, jaja älskling, säkert! i alla fall så var det lika gott som vanligt att äta på don chon..

nu kväll har vi precis tittat på Melodifestivalen, deltävling 2! internet är ju en bra uppfinning när man vill titta på program som just melodifestivalen! jag tyckte Måns var skitbra i sin låt och ävet Heat med sin rocklåt, rätt låtar som gick vidare för en gång skull! dessutom, vilken nostalgi trippp det var att se Lilli o Sussi på scenen igen, dom körde med den gamla goda step.touchen och rosa kläder och rätt så töntiga frisyrer! men jag minns ju när jag såg upp till dem när jag var yngre och stog framför spegeln och mimade i ett hopprep till "oh mama cant u tell"!! haha! det är minnen det...andra chansen blev det i alla fall för systrarna..

nu ska jag försöka söva Liam som fortfarande absolut har bestämt sej för att sova är något han inte vill syssla med alls..klockan är 22.25 och han sover inte, för bara en vecka sov han 20.oo-08.00 i sträck...pust, suck o panik..vad hände???!! hoppas att det blir bättre snart, jag blir så grinig på dagarna när nätterna är sömnlösa och jobbiga, trodde att den perioden var över nu! förresten så går Liam nu, utan problem och helt själv, klart det är lite vingligt ibland men han är oräddare nu och vågar mycket mer...jag e så stolt över han!!!

Inga kommentarer: