måndag 23 februari 2009

hemma i tidaholm..

så var det dags att uppdatera här litegrann, flyget till Oslo gick hyfsat bra och när vi landat så tog vi ett tåg in till Oslo som tog två timmar..var ju inte så himla kul, Liam var trött och hungrig...men ändå, så mycket som vi far runt var han oerhört duktig hela tiden, glad som en solstråle för det mesta...på torsdagen sen fick vi ju så äntligen träffa Cajsa o Ulrik och lilla Agnes. så himla sööt...myste hela dagen med bebis gjorde jag och min längtan efter ett till barn är oerhört stark...hoppas att det kommer att bli nästa år! i alla fall så mös vi en massa, mina föräldrar mötte också upp i Norge och vi åt Tacos och drack rödvin på kvällen, mysigt som fan var det...vi bodde på Scandic hotel dessa två nätter, det var jättelyxikt, Liam älskade vårt hotellrum och pannkakor blev favoriten på frukosten, så gott det är med hotellfrukost...och vad skönt med värme inomhus, inget vi är bortskämda med alls!
I tisdags kom ju lilla Ludvig till världen också och honom ska vi hälsa på på onsdag, ska bli supermysigt att åka till jönköping,.. så väntar vi då med spänning på bebis nummer tre, johanna har gått 4 dagar övertiden och vi får se om det blir innan vi åker till Tyskland på torsdag, jag håller tummarna för det i alla fall!! jag har blivit utmanad också men det får jag ta en annan dag när jag har lite mer tid..
har redan shoppat kläder till Liam, så roligt här hemma för det finns så mycket fint ju...
Nu ska jag snart gå och hämta min systerdotter på dagis, hon vill va med Liam förstås..han älskar Thea, släpper henne inte!! jättegulligt är det, men hon är ju dryga 5 år så hon tycker att han är lite tråkig att leka med!! så skönt o va hemma en sväng och träffa mina älskade, ahr ju hunnit träffa bästa Marie och storAlex också...jättemysigt, önska det fanns mer tiiiddd! nu blir det som sagt dagishämntning och sen fika med en höggravid JOhanna!! kom nu då bebisen!!!

Inga kommentarer: