tisdag 3 februari 2009

Nu är han snart på väg!

Nu kommer dom, dem första stegen som vi har väntat på! Nu kan Liam stå själv också och det är ju det som krävs för att han ska kunna gå själv! han går tre-fyra meter men sen vill han inte mer, har inte riktigt våga släppa än, men det är bara en tidsfråga! nu är det snart fullt ös det kan jag lova, och jag och Leo kommer inte få en lugn stund!! man blir så stolt när han går själv, kommer ju alltid att vara så, vad han än gör så kommer jag alltid att va stolt, sånt vet man ju redan nu..
Idag har vi varit ute och promenerat i solskenet, det var mysigt! och ikväll ska jag gå på en ny grej på gymmet, Funky dans med Saana. Hon är även koreograf för Seaclub som jag ska jobba med i sommar så det är ju bra att redan nu "känna av" hennes dansstil och hennes sätt att lära ut saker på, så är jag förberedd i Mars när kursen börjar och allt drar igång, det börjar närma sej nu och det känns skönt. ska bli så skönt att inte bara va hemma hela dagarna för det kliar i hela kroppen och jag vill verkligen jobba, särskilt som mitt jobb är att stå på scen och sjunga och dansa, vilket jag älskar och det är så himla bra för själen...Sen kommer mina föräldrar i mitten på April och det ska bli såå sköönt att ha dom här i tio dagar..

Nu ska jag leka med Liam litegrann och se fram emot ikväll då jag ska pröva på Funkydans! får se hur det går..jag är absolut ingen "funk-street" dansare-långt där ifrån. balett och jazzdans är det jag brinner för egentligen. MEN all dans är ju kul och som sagt så himla bra för kropp och själv, längtar tills jag ska dansa sex dagar i veckan och det är ju snart!!

Inga kommentarer: