måndag 9 februari 2009

antar utmaningen...

Då har jag hittat den sjätte bilden i den sjätte mappen och det blev den här bilden på Liam. här tror jag att han är ungefår 2-3 månader och har precis tagit ett bad, som han älskar! Vi hade det här kortet på inbjudan till vårat dop också!!

Jag får utmana Annika och Inez, eftersom det är dom två bloggarna som jag följer!!! så, ni gör alltså så här!!
1. Gå till "mina bilder"
2. gå till den 6:e mappen
3. ta sedan den 6:e bilden i den mappen, lägg upp bilden på bloggen och skriv något om bilden!
4.utmana sedan 6 bloggare att göra samma sak!!

Idag är det strålande solsken här på Mallorca, vi har varit på promenad i hamnen och druckit kaffe i solen, det var jättemysigt. idag har vi också övat att gå med Liam, han är ju så lat och vill fortfarande bara krypa! så nu har vi lagt in en lite högre växel och ska öva lite varje dag!! men han får ju såklart gå precis när han vill, men han är allt lite lat och behöver en liten "push" för att han ska börja gå...

ikväll blir det gymmet igen..skönt, tror att det blir spinning vilket jag inte är så förtjust i, men, men , jag måste ju komma i form..kanske skulle sluta fika och äta så mycket godis..!haha! vore ju en bättre lösning..jag ska..jag lovar...eh..det här säger jag varje måndag till mej själv, det brukar hålla i två dagar sen är jag och river i godishyllorna igen...usch!! inte bra, skärpning Anna!!!

Inga kommentarer: