söndag 8 februari 2009

utmanad!

ok, nu har jag blivit utmanad av Anna men jag hittar ingen mapp som heter "mina bilder" så jag är rätt så körd,haha!! nån måste alltså informera mej vart jag hittar mappen mina bilder så jag kan hitta den sjätte och sen den sjätte bilden...aj då...hur svårt kan det va?!! den meningen påminner mej om Melodifestivalen...igår aåg faktiskt jag och Leo på melodfestivalens 1:a deltävling, jag älskar internet!!! man kan ju titta på nästan avd osm helst nu, kul!! men jag tyckte tävlingsbidragen var så där, värst va väl Ugglas och Marie segerholt som försökte sjunga och va sexig samtidigt men misslyckades rejält med det. Emilia hade bästa låten men hennes röst är ju tunnare än korvskinn..tyvärr!! jag hoppas nästa deltävling blir bättre än så...gud vad skeptisk jag låter, men så är det ju när man själv sjunger, man dömer hårdare! jag skulle faktiskt vilja va med i Melodifestivalen! är ju en liten dröm man har haft sen man var liten...
Idag har jag o Leo besttämt att det blir en tripp till Oslo för att hälsa på Cajsa, Ulrik och deras nyfödda Agnes!! dessutom väntar ju Tina på sin bebis och även min vän Johanna! så förhoppningsvis kommer jag att kunna hälsa på alla tre, men än så länge är det ju bara Agnes som har valt att komma ut!! vi kommer åka runt den 17:e februari! hoppas och hoppas som sagt att jag får träffa alla tre bebisarna! känns skönt att vi ska komma hem en snabbis o hälsa på, hoppas också att jag ska hinna ta en fika med bästaMarie som jag brukar kalla henne!!!! den här helgen har varit seg och tråkig...jag längtar tills jag ska börja kursen, tristessen är just nu enorm...usch!! Mallorca dör verkligen på vinter och det känns som man lever i ett "avstängt" land som bara funkar på sommaren, dessutom är barnmsorgen inte så utvecklad som hemma i Sverige så man ser inte alls mycket mammor och pappor med sina barn ute...vet inte vad dom gör!! stannar hemma hela dagarna!! nej, nu ska jag sluta klaga, snart ska jag få en av mina favoriträtter..Leos grönsakssoppa!! gudomlig är den!! lyckost mej , jag har världens bästa pojkvän och världens bästa Liam förstås!!

1 kommentar:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Tja, det beror ju på lite var du har dina bilder. Men ofta har man dom ju under "mina dokument" och sedan "mina bilder", men som sagt, sjätte mappen var du än har dina foton då...

xxx anna