torsdag 5 februari 2009

lite bilder!!

Min lilla Emil!! lika busig som Emil e han nästan!!
Liam äter frukost!!


Min nya keps!!

Min snälla underbara mamma skickar ju alltid en massa roliga paket med grejer ner till oss här på mallis! igår fick Liam en "Emilkeps" i jeans tyg och en marinblå väst, båda från H&M! han blev jättefin i dom! han fick även badbyxor och en keps till sommaren, jättefint det också! kan inte fatta hur stor han är nu Liam, han är ju en liten pojke nu, nyss var han ju ett litet knyta på 2.7 kilo!! tänkte lägga upp lite bilder idag, bla. på den nya outfiten!!






2 kommentarer:

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Vad söt han är!

xxx anna

Lekolär-tuben sa...

hej...hitta din sida av en slump. Sökte fakta om Mallorca.Jag läser nästan aldrig bloggar. Din var intressant, himla gullig bebis du har, jätte söt. Jo, jag heter Sofie o är 27 år. Ska flytta med min sambo till Mallorca inom ett år. Är INTE van att resa o har aldrig bott utomlands.Är alltså himla nervös för detta främmande äventyr.Tänkte att det var kanske inte en slump att jag hitta din sida. Om det är ok för dig skulle jag kunna få din mailadress, så kanske jag kan ha dig som en slags kontaktperson ha ha. Jag har facebook med. Skulle vara roligt. Min mailadress är sofsson@gmail.com
Ha det så bra..I sverige är det blaskväder så njut. Mvh Sofie