onsdag 18 februari 2009

dubbel födelsedag!!

Igar 17;e februari kom lille "Nisse" äntligen, tänker pa Tina en massa nu och är glad att jag ska till sverige och hälsa pa det lilla livet.vet inte vad han ska heta än men det far jag reda pa snart! sa glad för deras skull..kommer ju ihag de där första ögonblicken..helt underbart! igar fyllde även en av mina bästa vänner ar, johanna som ocksa är höggravid och ska ha vilken minut som helst...vi väntar med spänning nu..snart är alla tre bebisarna som jag ska hälsa pa ute, vilken lycka!
igar flög vi till Tyskland och flygresan var helt ok men inte jag tyvärr...fick panikangest redan i starten och hela resan skakade jag och va lessen...vet verkligen inte vad som har hänt..men jag kan inte kontrollera det, jag för en oerhörd dödsangest när jag flyger..hoppas det gar bättre idag när vi flyger till Oslo, vill vara starkare för Liam och Leos skull, jobbigt för dom ocksa ju... men när vi väl landa sa är det ju sa himla skönt att va här, pa "semester",, Liam fick ju träffa sin kusin Fabio och de lekte hela kvällen, Fabio är ju nio ar, men han älskar att leka med Liam och Liam verkligen älskar honom, sa himla gulligt är det..nu ska jga göra iordning mej och snart ska vi bege oss pa nästa flygresa till Oslo och Cajsa, Ulrik och nyfödda lilla Agnes..ska bli underbart...när vi landat förstas..

Inga kommentarer: