söndag 15 februari 2009

skumbad e bra...

Eftersom Liam inte sover på nätterna just nu så sover han desto bättre på dagarna och imorse sov han mellan 11-14! skönt faktiskt ibland med lite "egentid" åt mej och Leo. oftast så börjar man ju plocka och städa och diska och laga mat och så där, men idag så tog jag ett långt varmt skumbad med en bok istället, kände mej som en helt ny människa efteråt!! jag har aldrig direkt haft badkar när jag bodde i sverige och hade glömt av hur lyxikt det är och hur avslappnad man blir och hur bra det är för min spända nacke...ja, nu ska jag ge mej ut och köpa olika badsalt och allt vad det nu heter, jag ska ta hand mer om mej själv när jag får chansen och bara njuta!! såklart jag kommer lyxa till det ibland också, ska på Spa igen så fort jag får chansen, med massage och hela baletten, ångbastun är ju en favorit när det är så kallt här hela tiden, inomhus är det så oerhört kallt, iskall om händer o fötter hela tiden..så himla trött på att frysa, men kommer flytta till en lägenhet med värme om vi blir kvar på mallis nästa vinter det kan jag lova! massa värme ska det vara..
nu börjar jag få resfeber, ska bli så skönt att komma hem en sväng, men jag ser ju inte fram emot flgresorna..inte alls min favorit, hoppas att jag inte ska bo på en ö i medelhavet för alltid för då måste jag ju alltid flyga för att hälsa på hemma osv...nu ska jag äta, leo har lagat mat så det kan ju inte vara annat än gott!

Inga kommentarer: